GINOP Plusz-3.2.1-21 III. ütem

A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.

Kedvezményezett neve: PharmaTrans Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatási összeg: 6.501.486 Ft
Támogatás intenzitása: 60 %
Projekt várható befejezési dátuma: 2025.02.13.
Projekt azonosító száma: VA/FMMF-KIO/001399/2024

A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:

Konfliktuskezelési gyakorlatok
2024.09.28.-11.16.
A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a konfliktus és konfliktuskezelés alapvető témakörét (fogalma, megnyilvánulási formái, okai), elsajátítson különféle konfliktuskezelő technikákat, amelyek sikeres alkalmazása hozzásegítik az asszertív konfliktuskezeléshez. Célja olyan technikák megismerése, mellyel akár meg is tudja előzni azokat.

A képzés tartalma:

  • Konfliktus elméleti háttere (fogalma, megnyilvánulási formái, lehetséges okai).
  • A konfliktus megelőzésének gyakorlata
  • Asszertivitás fogalma, kommunikációs gátak, kommunikációs serkentők (pl.: Én-üzenetek) témaköre, ezek gyakorlatban történő kipróbálása
  • Érzelmi skála – érzelmek felismerése szituációkban és kezelése
  • Konfliktus mindennapi megjelenési formáinak feltérképezése, különféle konfliktuskezelő technikák megismerése, ezek gyakorlatban történő kipróbálása, a saját konfliktuskezelő technika kialakítása, begyakorlása.
  • A hatékony problémamegoldás lépései
  • Szituációs gyakorlatok

 

DISC
2024.12.05.-2025.02.13.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a különböző viselkedésmodelleket, a csapatban való viselkedés jellemzőit és a különböző viselkedésmodellekkel való kommunikációt. A résztvevők képessé válnak a különböző viselkedésmódok azonosítására és a hatékonyabb kommunikációs eszközök használatára.

A képzés tartalma:

  • A DISC viselkedéstipológia alapjai
  • A négy alap viselkedésmodell: domináns, iniciatív, stabil és gondos
  • A négy alap viselkedésmodell jellemzői: viselkedési tendenciák, lehetséges gyengeségek.
  • Személyes értékek a négy viselkedésmódra jellemzően
  • Kommunikációs stílusok a négy viselkedésmódra jellemzően
  • Együttműködés lehetséges útjai a négy viselkedésmód ismeretében
    Személyes preferenciák szerepe a munkatársi kapcsolatokban
    (DISC,személyiségteszt)
    Tárgyalási stratégiák a DISC típusok szerint és az ezekben alkalmazandó kommunikációs technikák
  • Szituációs gyakorlatok

 

Vezetők fejlesztése
2024.11.14.-11.28
A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják, mivel interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk.

Az alábbi területek fejlesztése a cél:

  • folyamatok, vezetői folyamatok, folyamatmenedzsment alapjai
  • időmenedzsment
  • stresszkezelés
  • motiváció

A képzés tartalma:

  • A vezetés fogalma, értelmezései
  • Vezetői viselkedésformák: formális és informális hatalom, humán erőforrás szemléletű vezető, utasító vezető
  • Milyen a hatékony vezető? Általános jellemzők
  • Stílus elmélet: klasszikus vezetői stílusok: demokratikus, autokratikus, laissez-faire
  • Tulajdonság-elmélet: kezdeményezőképesség, intelligencia, önbizalom és magabiztosság, helikopter-szemlélet
  • Típus-elmélet: dzsungelharcos, játékos, szervezeti ember, mesterember
  • Kontingenciaelméleti: feladat környezet, a feladat, a vezető és a beosztottak tényezőinek vizsgálata
error: Content is protected !!